Έχετε βάλει αγγελία και δεν υπάρχει ανταπόκριση;
Δεν είστε μόνοι. Όλο και περισσότεροι εργοδότες δηλώνουν απογοητευμένοι από την έλλειψη προσωπικού. Όμως, πριν κατηγορήσουμε την αγορά, αξίζει να δούμε μήπως κάνουμε κι εμείς λάθη που αποθαρρύνουν τους υποψηφίους.
1. Γενικολογίες στην αγγελία
Αόριστοι τίτλοι και περιγραφές κάνουν την αγγελία σας αδιάφορη. Οι υποψήφιοι θέλουν να ξέρουν τι ακριβώς ζητάτε.
2. Δεν αναφέρετε καθόλου μισθό
Ακόμα κι αν δεν θέλετε να πείτε νούμερα, μια ένδειξη όπως “ικανοποιητικός μισθός” βοηθά. Η απόλυτη σιωπή κάνει τους υποψηφίους να αποφεύγουν την αγγελία.
3. Δεν απαντάτε στα τηλέφωνα ή τα email
Ένας υποψήφιος που περιμένει και δεν παίρνει απάντηση… απλώς προχωράει αλλού.
4. Αναφέρετε υπερβολικές απαιτήσεις
Ζητάτε πτυχίο, εμπειρία, άδεια οδήγησης και… να δουλεύει και Κυριακές; Μειώστε τις προϋποθέσεις στο απολύτως απαραίτητο.
5. Δεν αναφέρετε παροχές
Μισθός, ασφάλιση, δώρα, εκπαίδευση, περιβάλλον – αυτά μετράνε. Αν δεν τα δηλώσετε, άλλοι εργοδότες θα κερδίσουν τους υποψηφίους.
6. Τοποθεσία δύσκολη ή απροσδιόριστη
Αν η θέση είναι σε απομακρυσμένο μέρος ή δεν γράφετε καθόλου περιοχή, δύσκολα θα δείτε ενδιαφέρον.
7. Αγγελίες-καρμπόν κάθε μήνα
Αν η αγγελία σας είναι πάντα ίδια, χωρίς αλλαγές και φρέσκια παρουσίαση, σταδιακά αγνοείται.
8. Κακό κλίμα στην επιχείρηση
Οι υποψήφιοι μιλάνε μεταξύ τους. Αν έχει ακουστεί κάτι αρνητικό για την επιχείρησή σας, είναι ώρα να το αλλάξετε εκ των έσω.
9. Μη χρήση σύγχρονων πλατφορμών
Αν βασίζεστε μόνο σε έντυπα ή Facebook, χάνετε εκατοντάδες υποψηφίους. Η δημοσίευση στο jobclick.gr είναι δωρεάν και στοχευμένη.
10. Καμία ευελιξία ή εξέλιξη
Ο κόσμος θέλει να ξέρει πως δεν θα μείνει στάσιμος. Αν υπάρχει δυνατότητα εξέλιξης, πείτε το ξεκάθαρα.
Τι να κάνετε από εδώ και πέρα;
Βελτιώστε την αγγελία σας με το εργαλείο δημιουργίας αγγελίας του jobclick.gr ή χρησιμοποιήστε το chat GPT, και προσελκύστε τους υποψηφίους που πραγματικά θέλετε.