jobclick
Office Manager
Περιγραφή Αγγελίας
📍 Θεσσαλονίκη– Σίνδος Θεσσαλονίκης
Η Adecco HR, για λογαριασμό εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ρομποτικών συστημάτων, αναζητά Office Manager για τη στελέχωση των γραφείων στη Σίνδο. Ο ρόλος απαιτεί άριστη οργάνωση, επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα υποστήριξης πολλών λειτουργιών ταυτόχρονα.
Καθήκοντα
✓ Τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών
✓ Υποδοχή πελατών και επισκεπτών στα γραφεία
✓ Follow-up και γενική διοικητική υποστήριξη πελατών
✓ Συντονισμός με τα αρμόδια τμήματα για επίλυση θεμάτων
✓ Διοικητική υποστήριξη στελεχών (σύνταξη κειμένων, αναφορών, επικοινωνία, κρατήσεις εισιτηρίων)
✓ Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές σχετικά με πληρωμές, παραστατικά και αρχειοθέτηση
✓ Υποστήριξη του Διευθύνοντος Συμβούλου σε καθημερινές ανάγκες
Απαραίτητα προσόντα
✓ Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων ή συναφούς σχολής
✓ Άριστη γνώση Αγγλικών
✓ Πολύ καλή χρήση MS Office και διαδικτυακών εφαρμογών
✓ Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε διοικητική υποστήριξη (ιδανικά σε τεχνική εταιρεία)
✓ Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών
✓ Ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και εργασίας υπό πίεση
✓ Επικοινωνιακές δεξιότητες, ευελιξία και προσαρμοστικότητα
📎 Συνδεθείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.
Παροχές
✓ Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
✓ Προοπτικές εξέλιξης σε σύγχρονη και αναπτυσσόμενη εταιρεία
✓ Ευχάριστο και οργανωμένο περιβάλλον εργασίας