jobclick

Office Manager

Σίνδος, Θεσσαλονίκη
3 Δεκεμβρίου, 2025
Αποστολή Βιογραφικού
Deadline date:

Περιγραφή Αγγελίας

📍 Θεσσαλονίκη– Σίνδος Θεσσαλονίκης

Η Adecco HR, για λογαριασμό εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ρομποτικών συστημάτων, αναζητά Office Manager για τη στελέχωση των γραφείων στη Σίνδο. Ο ρόλος απαιτεί άριστη οργάνωση, επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα υποστήριξης πολλών λειτουργιών ταυτόχρονα.

Καθήκοντα

✓ Τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών
✓ Υποδοχή πελατών και επισκεπτών στα γραφεία
✓ Follow-up και γενική διοικητική υποστήριξη πελατών
✓ Συντονισμός με τα αρμόδια τμήματα για επίλυση θεμάτων
✓ Διοικητική υποστήριξη στελεχών (σύνταξη κειμένων, αναφορών, επικοινωνία, κρατήσεις εισιτηρίων)
✓ Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές σχετικά με πληρωμές, παραστατικά και αρχειοθέτηση
✓ Υποστήριξη του Διευθύνοντος Συμβούλου σε καθημερινές ανάγκες

Απαραίτητα προσόντα

✓ Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων ή συναφούς σχολής
✓ Άριστη γνώση Αγγλικών
✓ Πολύ καλή χρήση MS Office και διαδικτυακών εφαρμογών
✓ Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε διοικητική υποστήριξη (ιδανικά σε τεχνική εταιρεία)
✓ Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών
✓ Ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και εργασίας υπό πίεση
✓ Επικοινωνιακές δεξιότητες, ευελιξία και προσαρμοστικότητα

📎 Συνδεθείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.

Παροχές

✓ Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
✓ Προοπτικές εξέλιξης σε σύγχρονη και αναπτυσσόμενη εταιρεία
✓ Ευχάριστο και οργανωμένο περιβάλλον εργασίας

Γλώσσα
Ελληνικά