JobClick

Call Center Supervisor

Αθήνα
19 Νοεμβρίου, 2025
Αποστολή Βιογραφικού
Deadline date:

Περιγραφή Αγγελίας

Η Mellon Technologies, μέλος του Ομίλου Mellon και ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς στον χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και των υπηρεσιών BPO, αναζητά Call Center Supervisor για τα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα.

Καθήκοντα θέσης
• Καθοδήγηση και παρακολούθηση της καθημερινής απόδοσης της ομάδας, με στόχο υψηλά επίπεδα αποτελεσματικότητας.
• Οργάνωση και συντονισμός λειτουργιών ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.
• Επίλυση ζητημάτων, παροχή feedback και υποστήριξη των συνεργατών.
• Προτάσεις και υλοποίηση ενεργειών που ενισχύουν την παραγωγικότητα της ομάδας.
• Παρακολούθηση αλλαγών στη νομοθεσία του τομέα ενέργειας και έγκαιρη προσαρμογή διαδικασιών.
• Υποστήριξη νέων και υφιστάμενων μελών της ομάδας με στόχο τη συνεχή βελτίωση της απόδοσης.
• Τήρηση προθεσμιών και προγραμματισμού.

Απαραίτητα προσόντα
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ.
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση σε κλάδο ενέργειας ή τηλεπικοινωνιών.
• Άριστες επικοινωνιακές και ηγετικές δεξιότητες.
• Πολύ καλή χρήση Η/Υ και γνώση CRM συστημάτων.
• Ικανότητα οργάνωσης χρόνου, ανάληψης αποφάσεων και διαχείρισης προτεραιοτήτων.
• Γνώση προϊόντων και υπηρεσιών του κλάδου ενέργειας ή τηλεπικοινωνιών θεωρείται επιπλέον προσόν.

📎 Συνδεθείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.

Παροχές

• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
• Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.
• Bonus απόδοσης.
• Σύγχρονο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον.
• Δυνατότητες εξέλιξης εντός του Ομίλου.

Γλώσσα
Ελληνικά