MECCANICA GROUP Α.Ε.
Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών – Σπάτα
Περιγραφή Αγγελίας
Ο Όµιλος Meccanica Group Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και έχει εξελιχθεί σε έναν αξιόπιστο και µακροχρόνιο συνεργάτη που στοχεύει να παρέχει εξατοµικευµένες και λειτουργικές λύσεις στους πελάτες του. Ο όµιλος προσφέρει τις υπηρεσίες του και τις λύσεις του σε µερικές από τις µεγαλύτερες εταιρείες της χώρας. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται µέσω µιας κάθετης ολοκληρωµένης οργανωτικής δοµής που επιτρέπει στον όµιλο να προσφέρει υπηρεσίες τελευταίας τεχνολογίας.
Αναζητούμε για άμεση πρόσληψη, έναν/μία
Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών
📌 Τοποθεσία: Σπάτα
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Η Συνεισφορά σου:
Ως Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών εξασφαλίζεις τον συντονισμό των καθημερινών λειτουργιών, την παρακολούθηση κρίσιμων συστημάτων και την άμεση απόκριση σε τεχνικά αιτήματα.
Παρακολούθηση real-time λειτουργιών και απομακρυσμένων συστημάτων μέσω dashboard και monitoring platforms
Καταγραφή και διαχείριση περιστατικών μέσω ticketing tools
Πρώτο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης σε συνεργασία με τεχνικά και IT τμήματα
Συντονισμός βαρδιών και επικοινωνία με εξωτερικούς παρόχους/συνεργεία
Διασφάλιση επιχειρησιακής συνέχειας σε 24/7 περιβάλλον λειτουργίας
Τι αναζητάμε:
Αναζητάμε ένα δυναμικό συνδυασμό τεχνικών προσόντων και δεξιοτήτων. Βασικά στοιχεία επιτυχίας στο ρόλο είναι η ικανότητα διαχείρισης περιστατικών υπό πίεση, ο επαγγελματισμός και το πάθος για τη τεχνολογία.
Απολυτήριο Λυκείου
Αποδεδειγμένη εμπειρία σε helpdesk, call center, operations ή control room
Ικανότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο (συμπεριλαμβανομένων βραδινών και Σαββατοκύριακων βαρδιών)
Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Επιθυμητά προσόντα:
Πτυχίο Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερή τομέα
Εμπειρία σε περιβάλλοντα με real-time απαιτήσεις (π.χ. τηλεπικοινωνίες, μεταφορές, 24/7 λειτουργίες)
Εξοικείωση με εργαλεία ERP, CRM, Power BI, Excel, Jira, Zendesk κ.λπ.
Ικανότητα multitasking και διαχείρισης περιστατικών υπό πίεση
Ενσυναίσθηση, επαγγελματισμός και ικανότητα σαφούς επικοινωνίας
Ενδιαφέρον για smart mobility, καινοτομία και τεχνολογία
Παροχές
Η προσφορά:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Σύγχρον περιβάλλον εργασίας με προηγμένα εργαλεία
Συνεχή εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης
Συμμετοχή σε έργα που επηρεάζουν την καθημερινότητα των πολιτών
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Οι υποψήφιοι/ες, οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Bιογραφικό τους Σημείωμα στο email: hr@meccanica.gr.
Ίσες Ευκαιρίες
Η Εταιρεία διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους εργαζομένους της.