JobClick

Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Τραπεζικού Οργανισμού

Λάρισα
17 Νοεμβρίου, 2025
Αποστολή Βιογραφικού
Deadline date:

Περιγραφή Αγγελίας

Η Mellon Technologies, μέλος του Ομίλου Mellon και κορυφαίος πάροχος λύσεων ηλεκτρονικών συναλλαγών και call center services, αναζητά εκπρόσωπο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για μεγάλο τραπεζικό οργανισμό.

Κύρια καθήκοντα
• Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων ιδιωτών πελατών
• Καταχώριση και παρακολούθηση αιτημάτων σχετικών με κάρτες και e-banking
• Πενθήμερη απασχόληση 8 ωρών σε κυλιόμενες βάρδιες 24/7
• Εργασία 2 Σαββατοκύριακα τον μήνα (με αντίστοιχα ρεπό)
• 6 εβδομάδες αμειβόμενης εκπαίδευσης εξ αποστάσεως

Απαραίτητα προσόντα
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Απολυτήριο Λυκείου
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άνεση στη χρήση Η/Υ
• Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο (επιθυμητή)
• Ομαδικό πνεύμα και επαγγελματική στάση απέναντι στον πελάτη

📎 Συνδεθείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.

Παροχές

• Σύγχρονο και οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
• Μηνιαίο bonus βάσει επίτευξης στόχων
• 100% τηλεργασία
• Αμειβόμενη εκπαίδευση

Γλώσσα
Ελληνικά